Bestellingen in onze shop reken je direct af. Zo kunnen wij de tarieven van onze containers ook laag houden.
Mocht het gebeuren dat een betaling niet afgerond kan worden, dan verzoeken wij je om het enkele minuten later nogmaals te proberen. Je winkelwagen blijft behouden. Na een volgende mislukte transactie verzoeken wij je om de bestelling af te ronden middels een bankoverschrijving en even contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan alsnog de bestelling afronden zodat deze tijdig geleverd wordt. Helaas hebben we geen enkele invloed op verstoringen bij iDeal of banken.
In onze webshop reken je veilig af met Ideal via je eigen bank.
In onze webshop kun je een account aanmaken met inloggegevens van social media. Hoe werkt dit?
Bijna iedereen gebruikt wel een vorm van social media. En veel mensen vinden het vervelend om steeds meer inloggegevens te moeten bewaren. Daarom kun je bij ons een account aanmaken met dezelfde inloggegevens als op Google, Facebook of LinkedIn.
Stap 1. Je klikt rechts bovenaan op registreer / inloggen.
Stap 2. Je klikt op één van de social media logootjes (Google, Facebook, LinkedIn).
Stap 3. Er wordt (eenmalig) om toestemming gevraagd om gebruik te mogen maken van jouw inloggegevens.
Stap 4. Na goedkeuring is de basis van jouw account afgerond, je hoeft alleen nog maar de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om bestellingen bij jou te kunnen leveren (naam, telefoonnummer, e-mailadres, adres).
De volgende keer dat je onze website bezoekt hoef je alleen nog maar in te loggen door op het juiste logootje te klikken. Wel zo handig!
Er worden geen persoonlijke gegevens verstrekt aan de andere organisaties.
Jouw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons, zo worden deze bijvoorbeeld altijd versleuteld verstuurd over het internet.
Vragen? Neem contact op