/* END Custom Css */
Het is belangrijk om in de verschillende soorten containers het juiste afval af te voeren. Indien na afloop blijkt dat er materialen zijn afgevoerd die niet in de container mogen worden afgevoerd, worden de kosten voor het sorteren van het afval nagefactureerd.
De meeste afvalcontainers zijn geschikt voor een bepaalde categorie afvalstroom. Heb je toch verschillende soorten afval die je bij voorkeur wenst af te voeren in 1 container, kijk dan eens voor een container voor grofvuil of een container voor bouw-en sloopafval. Onze ervaring is dat deze containers vaak beter geschikt zijn voor mensen die verschillende materialen hebben af te voeren.
Dit is een lastig te beantwoorden vraag zonder de juiste informatie. Hierover kunnen wij het beste adviseren als je even telefonisch of per e-mail contact met ons opneemt.
Het is in ieder geval raadzaam om de volgende vragen voor jezelf te beantwoorden en/of rekening te houden met de volgende punten:
Ja, dit is mogelijk.
Je kunt op de betreffende pagina van de soort container een product toevoegen aan de winkelwagen. Heb je meerdere containers besteld, bekijk dan de winkelwagen of deze correct is. Je kunt de bestelling plaatsen door deze af te ronden. Doorloop het bestel- en betaalproces en kies een gewenste plaatsingsdatum. Reken je bestelling af. Wij zorgen voor een correcte plaatsing van de containers.
Nee, het is niet mogelijk om in één bestelling meerdere plaatsingsadressen op te geven. Plaats voor elk adres een aparte bestelling.
Het is wel mogelijk om een afwijkend factuuradres op te geven.
In de laatste stap van het bestelproces geef je in de kalender aan op welke dag de container geplaatst mag worden. Wil je een container de volgende werkdag geplaatst hebben dan moet deze voor 15.00uur zijn besteld. In spoedgevallen mag je altijd even vooraf contact met ons opnemen.
Schema bestel- en leveringsdagen.
Tijdens het afronden van je bestelling, in de laatste stap "overzicht" vind je een kalender. Hier kies je een van de beschikbare plaatsingsdagen uit.
Bepaalde dagen zijn niet beschikbaar in de kalender, dit kan de volgende oorzaken hebben:
Heb je toch nog vragen over een plaatsingsdatum, of bijvoorbeeld een spoedbestelling, neem dan even telefonisch contact met ons op (073- 6 44 33 11).
Vragen? Neem contact op